
Με το δεξί μπήκε στο Παγκόσιο η Εθνική πόλο γυναικών
Η Εθνική πόλο γυναικών νίκησε χωρίς να ιδρώσει τη Γαλλία με 11-6 στην πρεμιέρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Υγρού Στίβου, ξεκινώντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις της. Οι παίκτριες της Αλεξίας Καμμένου έδειξαν πολύ καλό πρόσωπο τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση και έτσι έδειξαν σαφή ανωτερότητα σε σχέση με τις αντιπάλους τους. […]























