
Μοιρασμένα τα κουκιά σε ένα ντέρμπι αιωνίων που τα είχε όλα
Σε ένα “αιώνιο” ντέρμπι που είχε τα πάντα στο Γ. Καραϊσκάκης, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός ήρθαν ισόπαλοι 1-1, με τους ερυθρόλευκους να παίζουν όλο το δεύτερο ημίχρονο με 10 παίκτες. Όμορφη ατμόσφαιρα, σκληρές μάχες, δυνατές επεμβάσεις, διαιτητικές…”αναταράξεις”, κόκκινες κάρτες, VAR έλεγχοι, ένα πέναλτι και δύο γκολ ήταν όσα σημάδεψαν το ντέρμπι των αιωνίων για την 20η […]




















