
Με…τιμωρία θα μπει στη νέα χρονιά ο ΠΑΟΚ
Με… τιμωρία θα αρχίσει η επόμενη αγωνιστική σεζόν για τον ΠΑΟΚ, καθώς «έφαγε» μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών από την ΔΕΑΒ λόγω της κροτίδας που πέταξαν φίλοι του στο τελευταίο ντέρμπι με την ΑΕΚ στην Τούμπα. Από την πλευρά της η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπιση της Βίας γνωστοποίησε τη τιμωρία που επέβαλε στον «Δικέφαλο του Βορρά» […]

















